Facebook

Verzendhuis Witjes (geeft geen service)...

VERZENDHUIS WITJES (nooit iets kopen)

Op 29/01/13 hebben we bij verzendhuis Witjes twee transport kennels besteld voor onze honden voor de prijs van 239,00 euro

Met in gebruik nemen (na een maand) merkte we dat een deurtje van een kennel niet goed open en dicht ging, Het pinnetje van het deurtje zakt naar beneden en daardoor blijft het deurtje hangen, je moet het optillen om open te krijgen of dicht, ook weer niet te ver naar boven anders blijft het boven in hangen. Door dat het deurtje altijd blijft hangen is het deurtje op de lasnaden kapot gegaan.

Later begon ook het andere deurtje en besloten we het bedrijf te bellen om dit probleem voor te leggen, echter de eigenaar van verzendhuis witjes wilde ons niet te woord staan en we moesten alles via email doen. Na de eerste mail, werd ons gezegd dat we de kennels terug moesten sturen op eigen kosten of terug brengen (voor ons twee en half uur rijden) Hier waren we het niet mee eens. Ik heb het bedrijf ook foto’s gestuurd, hierop hebben ze niet gereageerd. De correspondentie tussen het bedrijf en mij werd steeds onduidelijker en grimmiger.

Het tweede antwoord was dat ik twee nieuwe deurtjes kon krijgen, daar ben ik niet op in gegaan omdat dit het probleem niet oplost. Een volgend antwoord was dat ik voor de helft van de prijs nieuwe kennels kon bestellen, hier ben ik ook niet op gegaan. Ik heb tussendoor nog gevraagd of ze de transport kosten zouden willen vergoeden als blijkt dat ze inderdaad niet goed zijn, maar hier kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord op. Het volgend antwoord was om ze naar de geschillencommissie te sturen ter beoordeling, ik vroeg naar het adres van deze commissie en dat moest ik maar op internet zoeken. Nu blijkt dus dat ze helemaal niet aangesloten zijn bij een geschillencommissie, dus ik kan ze daar niet naar toe sturen. Ik heb hun dat geschreven, maar daar nooit meer een antwoord op gehad.

We hebben onze rechtsbijstand ingeschakeld en deze heeft de zaak in behandeling genomen. Na veel heen en weer ge mail met Verzendhuis Witjes kwamen ze er niet uit en heeft de rechtsbijstand ons "uitgekocht" omdat het anders een hele dure zaak zou worden. Ik vind het schandalig dat een bedrijf op deze manier op een k reageert. Op deze manier maken ze zichzelf kapot.

Zoekend op internet naar klachten over dit bedrijf kwam ik heel veel klachten tegen, allemaal over de niet/slechte service verlening van dit bedrijf Ze zijn goedkoop, leveren heel snel maar als er iets kapot is of retour moet dan zijn ze niet thuis dus garantie krijg je niet.